Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enO'Sullivan, Christine Y.; Weiss, Andrew R.; Askew, Janice M.
InstitutionNational Assessment of Educational Progress, Princeton, NJ.; Educational Testing Service, Princeton, NJ.
TitelStudents Learning Science: A Report on Policies and Practices in U.S. Schools.
Quelle(1998), (152 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN0-16-049733-7
SchlagwörterCourse Selection (Students); Educational Policy; Elementary Secondary Education; Knowledge Base for Teaching; Learning Strategies; Science Curriculum; Standards; Student Evaluation; National Assessment of Educational Progress
AbstractThis report on teachers' academic preparation and professional development, the amount of emphasis science instruction receives in schools, student course taking, and the availability of school resources that support science learning is intended primarily for policy makers, school administrators, and educators concerned with state- or school-level policies. Data is drawn from the 1996 National Assessment of Educational Progress (NAEP) and results are presented using the students as the unit of analysis. Appendises present an overview of procedures used for the NAEP 1996 Science Assessment and standard errors. Contains 14 figures and 25 tables. (DDR)
AnmerkungenED Pubs, P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398; Tel: 877-433-7827 (Toll-free); Web site: http://nces.ed.gov/naep
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: